Mai dátum: 2021. július 24. (szombat) Mai névnap: Kinga, Kincső

Nemcsak egy tartalommarketing ügynökség vagyunk, hanem maga a kiszervezett content csapat

A jó tartalom egyet jelent a jó céggel. A ma és a jövő fogyasztói sokkal jobban átlátják az internetet, és életkortól függetlenül gyakrabban használják a technológiát. Gyors válaszokra számítanak, különben pillanatok alatt odébbállnak. Hogy segíthet egy tartalommarketing ügynökség abban, hogy növeld a webes forgalmad?

Tartalommarketing szolgáltatások

Full-service tartalommarketing ügynökségként pontosan értjük a content marketing fontosságát és tudjuk, hogyan tegyük vele ismertté a márkád. Egy kézben tartjuk az összes folyamatot a tartalom stratégia megalkotásától kezdve, a keresőbarát tartalmak megírásán át a publikálásig.

Content marketing stratégia

Először is – amennyiben még nincs – készítünk egy stratégiát. Ahhoz, hogy ezt meg tudjuk tenni, meg kell ismernünk a cégedet, a termékeidet/szolgáltatásaidat és az ideális ügyfeledet/vásárlódat.

Második lépésben elemezni fogjuk a legfontosabb versenytársaidat, legyen az hazai, vagy külföldi. Megnézzük, hogy ők mit és hogyan kommunikálnak, mik az erősségeik és a gyengeségeik.

A stratégiaalkotás harmadik és egyben az egyik legfontosabb lépése a kulcsszókutatás, melynek során összeszedjük számotokra azokat a releváns keresőszavakat, amelyekre a tartalmakat optimalizálni fogjuk.

Tartalommarketing ügynökség

Ha ezzel mind megvagyunk, jöhet végre a tartalom-naptár. Az, hogy mennyi cikket fogunk írni, természetesen tőletek és a büdzsétektől függ, így például, ha havi egy cikket szeretnétek, akkor egy évre előre is meg tudjuk tervezni a szövegeket.

A tervet veletek is megosztjuk, így bármikor módosíthatuk rajta, ha kell.

SEO szövegírás

A SEO szövegírás nem más, mint olyan szöveget írni, amit a Google értelmezni tud, ugyanakkor jó olvasni, informatív és arra ösztönzi az olvasót, hogy elmentse a könyvjelzők közé, vagy netán megossza valamelyik közösségi média profilján.

Ahhoz, hogy ez megtörténjen, három dologhoz kell értenünk egyszerre: jól kell tudnunk történetet mesélni, írni és értenünk kell a technikai SEO-hoz.

Minden cikket az ideális ügyfeleid/vásárlóid stílusában írunk meg, miközben természetesen figyelembe vesszük az egyedi elvárásaid és a kommunikációs szokásaid.

Több érdeklődő, több vásárló

Kreatív csapatunk minden egyes cikk megírásakor figyelembe veszi, hogy az olvasó éppen hol tart a vásárlóvá válás útján, hiszen jó tartalom alapja, hogy a fogyasztó szemszögéből az ő igényei alapján kerül kialakításra.

Közös munkánk során megismerjük, hogy a marketing tölcsér különböző szakaszaiban milyen kérdések foglalkoztatják a vásárlóidat, hiszen ezekre kell választ adnunk a tartalmakkal. Vannak, amik a tájékozódás szakaszát támogatják inkább, vannak amik a döntésben segítenek és végül vannak, amik az értékelésnél játszanak fontos szerepet.

Megbíznál minket? Jelentkezz ingyenes konzultációra és nézzük meg, hogyan tudunk segíteni!